FAQ

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Jak sprawdzić dostępność produktów?

Na stanie – status nie jest wyświetlany, jeśli możesz dodać produkt do koszyka
Brak w magazynie – chwilowo brak jest produktu na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@torbaborba.edu.pl lub telefonicznie: 512 051 130
Na zamówienie –  możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt. Skontaktuj się z nami przez email: sklep@torbaborba.edu.pl lub telefonicznie: 512 051 130

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Jakie występują formy dostawy?

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

Firma kurierska DPD 48 h
Paczkomaty InPost

Paczki docierają do naszych Klientów do 3 dni roboczych od momentu potwierdzenia płatności na naszym koncie.

Ile zapłacę za przesyłkę?

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności – w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty. Obecnie możemy Państwu zaproponować firmy, które do tej pory dostarczały rzetelnie nasze przesyłki w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.

Jak zapłacić za zamówienie?

Obecnie oferujemy Państwu opcję płatności przelewu on-line na nasze konto bankowe oraz szybkie płatności imoje od banku ING

Co to są kupony rabatowe?

 W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu.

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi podaj dane do faktury. Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „wysłać na inny adres?” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

Jak zmienić moje zamówienie?

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 512 051 130.

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej – najlepiej telefonicznie: 512 051 130.

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 512 051 130.

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?
Tak, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny z zachowaniem terminu 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, powinien znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Przed zwrotem przesyłki prosimy o:
1. Mailowe, lub telefoniczne powiadomienie nas o zwrocie: sklep@torbaborba.edu.pl tel: 512 051 130

2. Staranne zapakowanie zwracanego towaru.

3. Dołączenie do produktu faktury zakupu.

Koszt przesyłki zwrotnej leży po stronie Klienta.

Przesyłki zwrotne prosimy kierować na adres:
TORBA BORBA EDU SHOP
ul. Kalinowa 9
05-082 Stare Babice

MENU